Friends

duminică, 11 decembrie 2011

Shoebox

Acum o luna am daruit mici cadouri celor care traiesc in corturi dupa cutremurul din Van (Turcia), si chiar m-am simtit foarte bine. E un sentiment foarte frumos acela de a darui.  A fost prima data cand am participat la o astfel de actiune si chiar mi-a placut. Azi am citit pe blogul lui Choco despre Showbox si chiar m-am bucurat foarte tare. In sfarsit se face ceva si pentru ''copiii nostri''. Sunt multe astfel de cauze care cer sa trimiti bani, si intr-o mare parte au dreptate dar cat din la suta din banii aceia ajung la copii. Cand nu e electricitate, caldura, mancare etc nu cred ca se mai gandeste cineva si la sufletelul lor. Dar sunt mai mult ca sigura ca aceste cadouri o sa ajunga exact unde trebuie, in manutele lor. Oricine poate trimite cate ceva, de la jucarii pana la haine sau dulciuri. Nu au pretentia sa fie noi dar macar sa fie in stare buna si folosibila. Sunt destul de multe centre in tara asa ca faceti tot posibilul din putinul pe care il aveti sa ajunga si la ei. O cutie de pantofi poate aduce o multime de zambete inocente.
Pentru locati si alte detali: http://shoebox.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu